This is me...










Sukienka/Dress - Club Monaco

Za miesiąc kończę 34 lata. Czuję, że nadszedł mój czas. To, co do tej pory osiągnęłam napawa mnie dumą. Jestem kobietą świadomą swojej wartości i wiem już kim naprawdę jestem. Wiem, że trochę długo mi zajęło, zanim dotarło do mnie jaka jestem i jaka tak naprawdę chcę być. Nie muszę niczego udawać, nie chcę. Jeśli komuś to nie odpowiada trudno, będę w stanie to jakoś przeżyć (haha). Do pewnych rzeczy człowiek musi po prostu dojrzeć, by je zrozumieć. Ja mam 34 lata i wiem, że życie toczy się tu i teraz i nie warto tracić czasu na bycie kimś innym, niż się jest w rzeczywistości.

Nie mam zamiaru udawać, że jestem zamknięta w sobie, gdy energia we mnie kipi. Nie mam zamiaru udawać, że jestem cicha i nieśmiała, gdy uśmiech i otwarcie na ludzi mam wypisane na twarzy. Nie będę udawać, że znam odpowiedzi na wszystkie pytania, bo potrafię otwarcie przyznać, że czegoś zwyczajnie nie wiem. Nie będę też twierdzić, że osiągnęłam już w życiu wszystko czego chciałam. Niech wszyscy wiedzą, że mam w życiu milion planów i niech wiedzą, że każdego ranka budzę się dziękując Bogu za to, co mam. Taka jestem, zaakceptowałam to kim się stałam i podoba mi się to.
A co przyniesie życie? Czas pokaże... :)

I'll be 34 next month. And I know it's my time. I feel proud of what I've accomplished so far. I'm self confident and aware of who I really am. I know it took me some time to realize who I am and what I want to be. I don't have to pretend anymore, I don't want to. If it's not OK with anyone, I'll have to face it (haha). Some things you just need to grow up to to understand. I'm 34 and I know life is here and now and it's no good wasting time on being someone else.

I don't want to pretend I'm reserved when I'm full of zest for life. I don't want to pretend I'm quiet and shy when smile and openness to people is right there on my face. I don't want to pretend I know all the answers because I'm not afraid to admit that I don't. I'm not gonna say I've achieved everything I wanted in my life. I want everyone to know I've tons of plans and that each morning I wake up thinking how grateful I am for the things I have. This is who I am, and I feel good about the person I've become. 
And what the future holds? Time will tell... :)

Comments

  1. Love your blog. Keep up the work :-)
    https://www.reliancetrends.com/women-tshirts/c/women-tshirts

    ReplyDelete

Post a Comment