środa, 30 marca 2016

Oh, sweet potato!


Zawierają witaminy A i C, wapń i magnez. Są świetną alternatywą do zwykłych ziemniaków. 
Bataty, bo to o nich mowa. 
Mój sposób przygotowania: pokroić bataty najpierw na ok 1cm krążki, następnie na grube "frytki". Rozłożyć na blaszce, posolić, posypać tymiankiem i skropić oliwą z oliwek. Piec w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni ok.30-40 min (tak by były miękkie). Ja robię to wszystko "na oko" :) ale zawsze wychodzą (mi, której zdolności kulinarne są raczej niskich lotów, lol ;) Polecam i smacznego!

They contain vitamins A and C, calcium and magnesium. They're great instead of potatoes.
Sweet potatoes.
How I prepare them: cut them into 1cm slices, then into thick "fries".
Put onto a baking tray, add salt, thyme and sprinkle with olive oil. Bake in the oven (in 200 degrees Celsius) for about 30-40 mins (to get them soft). I do everything intuitively :) and they're always delicious (even thougn my cooking skills are rather poor, lol ;) Enjoy! 

1 komentarz:

  1. Znowu mnie kuszą tymi batatami... Chyba muszę gdzieś dorwać ziemniaka i zrobić

    OdpowiedzUsuń