Multitasking



Zawsze myślałam, że jestem wielozadaniowa, a więc, że potrafię wykonywać kilka czynności jednocześnie. Jeśli tak było do tej pory, to teraz osiągnęłam niezaprzeczalne mistrzostwo w tej materii! Odkąd pojawiło się nasze drugie dziecko wręcz wymiatam w tej dziedzinie :) 
Bez tego matka nie istnieje. Jak nie kombinujesz, nie ogarniasz rzeczywistości!
Nauczyłam się karmić dwóch naraz, jedno piersią (!) drugie chlebkiem ;) Wygląda to komicznie, ale jedyne wyjście by uniknąć płaczu jednego z dzieci, no i pozwala to zaoszczędzić czas. Poza tym potrafię prasować i usypiać dziecko w wózku, serio brakuje tylko, żebym przy tym jeszcze tańczyła w międzyczasie żonglując!
Moje jedzenie też należy do zadań ekstremalnych, karmienie Wojtka, który akurat twierdzi, że obiadek jest ble, jednocześnie ziuziając Majkę w wózeczku, która "twierdzi", że jak leży to nic nie widzi ;) 
Jest jeszcze kilka rzeczy, które świetnie mi wychodzą wykonywane w jednym czasie.
Memy w internecie na ten temat nie kłamią - oto moja rzeczywistość ;)
Mówię Wam mamy tu istny młyn. Ale plusem jest to, że będę mogła sobie wpisać w CV w zaletach "podzielność uwagi, wielozadaniowość".

P.S. Szacunek dla wszystkich mam! 

I always thought I'm a multitask person. If it was true, now I've become a true master in that matter! Since we've had our second child I rock at it :) 
It's a real mom thing. If you don't do it, you won't survive!
I've learned how to feed both kiddos at the same time, one with my breast (!) one with a sandwich ;) It looks hilarious but it's the only way to avoid crying one of them, plus it saves time. I also know how to iron and put a baby to sleep in the pram, seriously all I need then is dancing and juggling in the meantime!
Me eating is also a real masterpiece, feeding my son who thinks lunch is yuck! and trying to pacify my baby girl who "thinks" lying in her pram is dull and she doesn't see anything ;) There are several other things I deal with at the same time ;)
All those memes you see on the Internet are all true - that's also my reality ;)
Seriously that's our crazy house. One good thing about it all is that I'll be able to add to my resume "multitasking, attention divisibility".

P.S. Respect to all moms!

Comments