About last weekend :)

Faceci mają swoje tzw. Pępkowe z okazji narodzin dziecka. A co z kobietą? Coś jej się od życia należy za te 10 miesięcy i poród! Dlatego cieszę się, że ostatnio coraz bardziej powszechne w Polsce staje się Baby Shower, czyli przyjęcie dla przyszłej mamy, organizowane jeszcze przed rozwiązaniem, kiedy maleństwo jest jeszcze w brzuchu (dzięki czemu takie przyjęcie jest jeszcze możliwe :) 

Guys have their own celebration (in Poland fathers have their own meeting with their friends where they celebrate the birth of their child). What about women? They deserve something special for the 10 month's pregnancy and the delivery! That's why I'm happy Baby Showers are getting more popular in Poland :) 



Mój Baby Shower:
Było bardzo głośno (wyobraźcie sobie 12 gadających kobiet :), było wesoło i bardzo śmiesznie. Dziewczyny zajęły się wszystkim (przede wszystkim przygotowaniem pysznego jedzenia!).
Na serio, wzruszyłam się, że to wszystko dla mnie :) 
Dlatego chciałam Wam dziewczyny podziękować za przygotowanie całego przyjęcia oraz za piękne prezenty dla Majeczki :) Z emocji nie mogłam zasnąć!
Buziaki dla Was!

My Baby Shower:
 It was really loud (can you imagine 12 girls talking ;), it was funny and we all laughed a lot.
The girls took care of everything (especially this whole lot of deliciuos food!).
Seriously, I was moved :)
That's why I wanted to thank you for the whole evening and for the beautiful presents for my baby girl Maja :) I couldn't fall asleep because of the emotions!
XOXO!  
  

Comments