Looking for inspiration



Ostatnio znów mnie coś naszło i myślę co by tu zmienić w salonie. Nie, nie, nie chodzi o remont czy wymianę mebli! Chodzi o mały "lift", a do tego wystarczą dodatki, szczegóły, niuanse ;)
Znacie już mój salon w takiej wersji i takiej. 
Jestem jednak niespokojnym duchem (i w dodatku zasłonki z salonu powędrowały do pokoju Wojtka, a to dodatkowy impuls), dlatego też zdecydowałam się poszukać inspiracji do stopniowych małych zmian w naszym salonie. 
Zobaczcie, na co natknęłam się podczas moich poszukiwań i co mnie inspiruje w dekorowaniu wnętrz :)

Recently I got to think what I could change in my living room. And I'm not thinking about a serious redecoration or changing the furniture! 
What I mean is a small lifting so all I need are details and nuances ;)
You've already seen my living room in version one and version two.
But since I'm restless (and the curtains from the living room have gone to Wojtek's nursery, which was an additional impulse), I decided to look for some inspiration to change this and that in our living room.
Look what I came across while doing my research and what inspires me in homestyling :)


















Jak widzicie mam bardzo nieokreślony styl, podobają mi się różne wnętrza, stąd też tyle różnych zdjęć. Ja wybrałam z nich to co mi najbardziej odpowiada, Wy wybierzcie sami ;)

As you can see my style is hard to define, I like very different interiors (go figure why there are so many pics here ;) I picked the things I like most about them, you do the same ;)

Małe sprostowanie: nasz salon ma się ok :) remontu nie będzie 19.01.2019

Little update: our living room's fine :) we're not redoing it January 19, 2019

 

Comments

Post a Comment