Home face treatment


Maska na twarz:

pół awokado
kilka kropel cytryny
 łyżeczka oliwy z oliwek

Ostatnio czytając Elle natknęłam się na przepis na domową maskę na twarz zalecaną przez panią doktor renomowanej kliniki w Warszawie. Przepis wydawał się tak prosty, że postanowiłam to sprawdzić i podzielić się z Wami efektem.

Składniki (nie podano proporcji, te podane powyżej są moje) należy wymieszać i nałożyć na twarz na 20 min. Następnie zmyć. Maska miała za zadanie odżywić (awokado regeneruje) i rozświetlić skórę (za sprawą witaminy C).

Moje awokado było bardzo dojrzałe, więc łatwo je było rozetrzeć. Po wymieszaniu składników nałożyłam maskę na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Po 20 min oczyściłam skórę zwilżonymi wodą wacikami. Nie chciałam zmywać jej bezpośrednio wodą, a w przepisie nie podano jak zmywać.

Skóra już po pierwszym przetarciu była widocznie odżywiona. Stała się aksamitna w dotyku. Polecam. Prosta i z naturalnych składników porcja odżywienia.

 Face mask:

half avocado
several drops lemon
tsp olive oil

Lately I was reading Elle and I came across a recipe for a face mask recommended by a doctor of a famous clinic in Warsaw. The recipe seemed so simple that I decided to take a chance and tell you about the result.

Blend the ingredients (no proportions in the mag, those here are mine), put on your face and keep for 20 mins. Then cleanse. The mask is supposed to nourish (avocado regenerates) and brighten my skin (vitamin C).

My avocado was very ripe so it was easy to pulp. Having blended all the ingredients I put the mixture on my face and neck. After 20 mins I cleansed my skin with damp cotton pads. I didn't want to wash it directly with water and the article didn't say how to do it.

My skin was visibly nourished after just one wipe. It became really velvety.
Go for it! Simple and made with natural ingredients.



Comments