If you're interested...

Ten tydzień był pełen niespodzianek, zawirowań (!) i pracy! Uff, nadszedł piątek!
 Moje wyliczenia z tego tygodnia:

This week was full of surprises, turbulence (!) and loads of work! Phew, it's Friday!
This week's figures:


#1
mój syn był po raz pierwszy w przedszkolu :))))

my baby went to the kindergarten for the first time :))))

#2
mój blog odwiedzają/odwiedziły, oprócz Was kochani z Polski, osoby z bardzo odległych miejsc (USA, Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Austria, Szwajcaria, Rosja, Irlandia, Kanada, Szwecja, Norwegia, Dania, Australia, Indie, Nowa Zelandia, Izrael, Hongkong, Singapur, RPA, ale mega zaskoczeniem była Antigua i Barbuda!!! - musiałam sprawdzić gdzie to jest ;) Jeśli kogoś pominęłam, przepraszam!
 Cieszę się z każdych odwiedzin tak samo!!

my blog has been visited by people from very close and very distant places (Poland, USA, France, Germany, Great Britain, Austria, Switzerland, Russia, Ireland, Canada, Sweden, Norway, Denmark, Australia, India, New Zealand, Israel, Hong Kong, Singapore, RSA, but the most surprising one was Antigua and Barbuda!!! - I needed to check where it is on the map ;) If I missed anyone, I apologize!
Each and every visit makes me happy!

#3
mam stałych czytelników, którzy od rana sprawdzają czy pojawiły się jakieś nowe wypociny Oli (sic!)

I have permanent followers, who every morning check whether I posted any of my sh...t ;)

#4
od poniedziałku lawina potknięć, ale może w piątek zostanie mi odpuszczone? ;)

since Monday I've been experiencing rather lows than highs, maybe Friday will be the high? ;)

#5
zapomniałam o urodzinach przyjaciółki (porażka!)

I forgot about my friend's birthday (shit, shit, shit!) 

#6
na ćwiczeniach dałam z siebie wszystko (skąd wzięłam na to siły?!)

in my workout I did my best (I wonder how?!)

#7
znalazłam chwilę na kawę z siostrą :) i spacer z przyjaciółką :)

I managed to have coffee with my sister :) and a walk with my friend :)

#8
piosenka na piątek (posłuchaj!)  

a song for Friday (listen!)


Zaglądajcie na mój Instagram - znajdziecie tam też to, czego nie ma na blogu :)

Check out my Instagram - you'll also find there what's not here ;)


Kolejny post - kuchnia!

My next post - the kitchen!


Comments