Don't take shortcuts!

Chyba dzieje się ze mną coś nie tak! W ciągu dwóch ostatnich tygodni zdążyłam się już dwa razy zgubić jadąc samochodem. A wszystko przez moją zakodowaną we krwi chęć do szukania skrótów - to po tacie :))) (im szybciej tym lepiej, nie?)... Można by pomyśleć! 
Nie nie, im szybciej tym wolniej!

Pierwszy raz wybrałam tzw. skrót, bo mi się spieszyło! Zwiedziłam miejscowości, o których istnieniu mało kto wie (choć to w sumie w mojej okolicy), mój samochód dostał szkołę życia na drogach nieuczęszczanych nawet przez jelenie, lol, a mi na pewno przybył jakiś siwy włos z tego powodu (czy mówiłam, że był wieczór i ciemno na zewnątrz?)!
Drugi raz to dziś wracając z Poznania! Jak można się zgubić na autostradzie?! I znów wioski, wioseczki! W radiu powinna wtedy lecieć piosenka Hey, what's wrong with you?! (posłuchaj tutaj) Poleciała Metallica Whiskey in the jar (posłuchaj tutaj)
Moje auto jakby dostało kopa, a ja pozytywnej energii, żeby to przetrwać. W końcu zaczęłam się z siebie śmiać.
Moje wnioski - skrótów nie polecam, ale jeśli Wam się zdarzy (wiecie, ja tego nie planowałam), oto moja play lista na przetrwanie (posłuchaj):




(tytuł mówi sam za siebie - niedola!)
(the title speaks for itself!)

(choć przy tym można popaść w rozpacz krążąc bez celu ;)
(though you might get even more depressed)

(bo pewnie wyglądasz tak samo głupio jak oni ;)
(cause you probably look as stupid as them ;)



I think there's something wrong with me! In the last two weeks I managed to get lost twice while driving! And it's all because of my genetical tendency to take shortcuts, thanks dad :)) (the faster the better, right?)... you might think!
No no, the faster the slower!
The first time I was in a hurry so I intentionally took a so called shortcut! I visited villages and places nobody knows about (even though I live nearby), my car experienced a real bootcamp on roads which even deer don't know about, lol, and I'm pretty sure I gained some grey hairs on my head! (did I say it was late and dark outside?!)
The second time was today on my way back from Poznań! How can you get lost on a highway?! And there again villages and places... There should have been Hey, what's wrong with you? on the radio (listen here). But what I heard was Metallica Whiskey in the jar ((listen here)
My car became a fireball and I was getting more amused than angry. And then I started laughing at myself!
My conclusion is that shortcuts are highly unrecommended, but if they ever happen above you'll find  a playlist to survive them! Listen!

Comments