Keep decorating

Kto mnie zna i był w naszym domu pewnie wie, że lubię zdjęcia, pamiątki, własnoręcznie zrobione obrazki, plakaty, obrazy :). Jest ich u nas sporo, choć ja nadal uważam, że jeszcze zbyt mało (pewnie ku radości mojego męża ;). Zobaczcie co dla Was dziś przygotowałam.

Everyone who knows me and has been to our home knows I love photos, souvenirs, diy pictures, posters and paintings :) There are quite a lot of them here, though I think still not enough (my hubby must be thrilled ;) Have a look on what I want to share with you today. 




W kuchni zdjęcia z wypadu do Wiednia (pozdrawiamy!) - w bieli i czerni

In our kitchen photos from Vienna (xoxo!) - black and white





Mój gabinet - artystyczny nieład :)

My home office - artistic mess :)


Sypialnia ...

The bedroom...


Żeby się nie nudzić idąc przez dom... galeria w budowie ;)

Don't get bored while you walk along the house - gallery under construction ;)


Ile razy tędy przechodzę jestem na plaży...

Each time I'm passing by this nook I'm on the beach...


Lubię ramki w różnych kolorach i kształtach. Hortensja z mojego ogrodu, kot z mojej wyobraźni, zdjęcie wieżowców w fajnej palecie i nasza trójka :)

I like frames in different shapes and colors. Hydrangea from my garden, cat from my imagination, skyscrapers in nice shades and the three of us :)


W salonie...

In the living room...

Spójrzcie co jeszcze mi się podoba:

Look what else I like:

Źródło: spendidsass.blogspot.com

Źródło: www.houseandhome.com


 
Źródło: www.1.bp.blogspot.com/www.pinterest.com

I pamiętajcie, nie róbcie wszystkiego od razu, zostawcie sobie miejsce na nowe wspomnienia, nowe piękne ramki i pamiątki...

And remember, don't do everything now, leave some space for new memories, new beautiful frames and souvenirs.. Who knows what time brings...

Comments

  1. Ja również uwielbiam wszelakie zdjęcia.
    Pięknie to rozbudowujesz w swoim domu.

    ReplyDelete

Post a Comment